TINGELING!

Hej på er mina fina! 
Idag har jag inte gjort ett skit haha bara suttit inne och varit helt död hela dagen, efter duschen så vaknade jag till lite. Ska snart äta och sedan fixa mig för att dra iväg och fixa min systers naglar. Ska bli spännande..
 
Imorgon är sista träningen inför KULTURNATTEN som är den 29 september! För er som inte vet så dansar jag i caporales ( ccb ) så jag hoppas det går bra på uppträdandet. 
 
I söndas var min dotter på min pojkväns kusins kalas, och hon var utklädd till tingeling. Märks att hon växer så mycket som hon pratar, kryper & lär sig gå.. Längtar efter att få se min prinsessa väx upp, det är inte långt kvar nu tills hon fyller hela 1år, i oktober smäller det!! Nu har jag inte så mycket att skriva om, har skrivit lite nu så ni hänger med i svängarna hehe.. här har ni en bild på min fina tjej utklädd som tingeling! 
 
 
GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN SOM JAG HAR LITE LÄNGRE NER!! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!