Svar på fråga

Anonym :
1. Hur har ditt liv förändrats sen du fick anastasia?
Svar : Mitt liv har förändrats på så många olika sätt sen jag fick min dotter, bla så hör inte mina vänner som jag umgicks med innan jag fick henne aldrig av sig, "har typ förlorat dom" jag har sett saker och ting på helt annat sätt. Mest positivt, jag orkar inte anstränga mig längre att kämpa för dom vännerna som inte hör av sig, hellre tillägnar jag den tiden till min dotter. Jag kan gå och göra vad jag vill för det finns ALLTID folk som vill ställa upp och ta hand om henne, men jag har inte utnyttjat det. Jag är inte redo för det än. Jag har aldrig varit någon morgonmänniska men hur trött jag än är så får hon mig att vilja gå upp med ett leende på läpparna och får mig på ett gott humör. Det finns så mycket men det blir för mycket att läsa. 
 
2. Hur har det påvärkat din framtid?
Svar : Det har påvärkat mig väldigt positivt. Innan jag fick henne gick jag i marielund, en skola där man jobbar upp sina betyg som man inte klarade i 9:an och sen därifrån läser man in till gymnasiet, jag gick där i ett och ett halvt år, och hade jag inte klarat det andra året hade jag tänkt att hoppa av skolan. Men nu när jag har henne har jag mål, jag vill gå i skolan och jag vill jobba för att kunna försörja henne, jag har gått upp varje morgon hur trött jag än har varit. Så det har påvärkat min framtid positivt. 
 
3. Hur ser ditt och pappans förhållande ut idag?
Svar : Det ser bra ut, det fungerar och snart ska vi få lägenhet så det går frammåt.
 
4. Har det förändrats sen ni fick gullungen?
Svar : Nja inte sen vi fick henne men under hela tiden som vi var tillsammans innan också så förändrades förhållandet, pga av att vi lärde känna varandra mer, se helt andra sidor som man inte har sett förut, och sådna vanliga saker som förekommer i förhållanden. Vi kämpar för att det ska fungera i framtiden för våran dotters bästa =) 
 
Hoppas du blev nöjd med svaren! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!