Sitt första steg

God morgon solstrålar! =) 
Vilket tråkigt väder vi har idag, uush man vill bara lägga sig i sängen och mysa hela dagen med film och massa gott.. Igår blev det inget inlägg som jag sa att hade lovat men det hände något ivägen som gjorde att jag inte tänkte på bloggandet alls. Nämligen att min dotter tog sitt första steg!! :D helt överlyckliga är vi alla över att hon är så duktig! Just nu sitter vi och äter frukost och sedan ska jag och min trötta dotter vila i ungefär en timme, skööönt! Jag gör ett inlägg med svar på fråga annars blir det så mycket att läsa på en gång, puss och kram ses snart :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!