MY SWEET 18!

Heej mina läsare!! :D
Som ni ser på rubriken så fyller jag hela 18 år idag!! Jag hade en klockren utgång igår med tjejerna, vilket jag tycker att jag har förtjänat. Idag har jag firats med min familj och har fått underbara presenter, tack så mycket!
 
Jag bara älskar mitt liv, min framid är så ljus med min egna lilla familj som jag har! Vill bara få lägenhet idag och skapa våra liv på riktigt, men snart så!!
 
Aja annars mår vi jätte bra, snart är det min dotters hela 1års kalas igång, hon börjar bli så stor min prinsessa! Nu sitter jag och kollar på beck, passa på att blogga under en paus hehe, nu ska jag fortsätta se på bästa beck och sedan slagga, är helt slut efter en underbar dag! Kärlek till er mina läsare, bjuder på en bild från igår innan utgång! :D
 
 
Peace and love <3



Kommentarer
Viktor

Du är jätte fin! Skulle gärna vilja träffa dig någon gång :)

2013-06-02 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!