Följ följ följ!!

Hej mina kära bloggläsare! :)
 
Nu tänker ni säkert att jag ska svara på era frågor och göra ett stort inlägg men tyvärr inte.. Är för trött haha träningsvärk och mensvärk så det svider hela kroppen och trött är jag med. Nu kom jag in på mig iallafall haha men jag lovar att nästa inlägg som blir imorgon så ska jag svara på era frågor osv.. :)  
 
Det jag ville med detta inlägg var egentligen att jag vill att ni ska följa världens bästa farbror/gudfar till mitt barn. Han är en bra person och älskar min dotter och älskar att busa och leka med henne. Så gå in på hans nya blogg och följ honom roliga inlägg kommer ni få se massor utav! Tack på förhand!
 
nu ska jag lägga mig och sova bredvid min fina prinsessa som sover så gott, godnatt på er nattugglor vi hörs inorgon med svar på era svar osv! :* jag ser knappt om jag har skrivit fel någonstans för jag bloggar genom mobilen som är hur seg som helst, hoppas att det går att läsa! Godnatt återigen :)  
 www.maurodasilva.devote.se 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!