20 sanningar om mig.

NEGATIV.. 
 
 
1. Jag hatar när folk tar saker utav mig utan att fråga. 
2. Jag hatar verkligen dryga personer, det kan till och med göra att jag slutar umgås med dom om dom e dryga. 
3. Jag hatar lögner mest utav allt spec när man redan vet sanningen själv & någon ljuger dig rakt upp i ansiktet. 
4. Jag hatar när min dotter ramlar och slår sig eller gråter det skär i hjärtat massor.. 
5. Jag hatar när folk ska lägga sig i och förstöra andras förhållanden. 
6. Jag hatar känslan utav att veta att min bror inte lever längre, om jag fick en önskan så skulle det var att få tillbaka honom. 
7. Jag hatar när folk tar fel beslut när man bara vill deras bästa. 
8. Jag hatar när folk bara hör av sig när dom vill ha något, eller om det har hänt något, men aldrig hör av sig annars.
9. Jag hatar när folk tjatar hål i huvudet på mig. 
10. Jag hatar när det inte är rättvist.
 
POSITIV.. 
 

1. Jag har alltid älskat uppmärksamhet sen när jag var liten, men för mycket brukar det oftast bli pinsamt.
2. Jag älskar min dotter mest utav allt över hela mitt hjärta, skulle göra allt för henne. 
3. Jag älskar snälla, rättvisa & omtänksamma personer. 
4. Jag älskar personer som är som mig. 
5. Jag tycker att alkohol är kul men jag föredrar att dansa. 
6. Jag älskar min dansgrupp, jag ångrar inte en sekund med dom, är så glad att jag började där. 
7. Jag älskar min familj allra mest. 
8. Jag älskar att vara lycklig & musik gör mig bland annat lycklig.
9. Jag älskar sommaren och mysiga hemmakvällar på både sommaren & vintern, julen tycker jag är så mysig.
10. Jag älskar att ha killkompisar som jag litar på lika mycket på som mina tjejkompisar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!