NY HEADER!!

God kväll mina kära bloggläsare!
Tänkte passa på att svara på era frågor lite medans prinsessan sover så sött.. Som ni kanske ser så har jag en ny header, yeeeyyy!!!! Min pojkvän gjorde den ( pappan till min dotter ) han är grym på photoshop, i love it!! 
 
Jag vill först innan jag svarar på frågorna tacka er för era fina kommentarer och att ni kommer in på min blogg varje dag, det glädjer mig! Blir så glad när folk skriver att min dotter är så söt,fin,vacker&underbar för det är hon! i love her.
 
Hmm vilken affär jag tycker har finast barnkläder? ehm.. jag tycker både kappahl, lindex, cubus & HM har fina bebiskläder, men jag handlar oftast på cubus & HM. 
 
Ja jag är fortfarande tillsammans med pappan till mitt barn, vi har varit tillsammans i 22 månader nu om jag minns rätt haha orkar inte tänka.. Och min dotters farbröder heter, Gabriel, Mauro & giovanni =) Hoppas ni får en underbar helg allesammans, själv ser jag fram emot söndag då vi ska ha ett super stort kalas för min dotter som fyllde 1år i onsdags!! :D Nu ska jag fixa lite innan läggdags, puss på er, loveuuuu guys!! <3 
 
Från att vara så liten..
Till att bli så här stor så snabbt <3 



Kommentarer
sandra

synd att du inte bloggar så mycket längre men förstår att du inte har tid eftersom du har din dotter att ta hand om hoppas du kommer tillbaka till din blogg ha det bra

2012-12-17 @ 01:36:47
mmmm

När du vänta din dotter så kommer jag ihåg att de va en anonym person som skriv att du kommet lämna din dotter och gå.ut och festa och kommer ihåg att du skriv att det kommer du verkligen inte att göra men kolla nu är du ute oå krogen och festar har man skaffat barn då måste man förstå att man ibte kan leva som man gjorde innan man va gravid eller . Konstigt att man kan säga att man inte ska ut och festa och kolla vad du gör nu din ensak men blir förbannade på sånt här farligt som fan ute på.krogen tänk på din dotter ser att du sköter en bra men festa inte

2013-09-21 @ 18:25:24
mmmm

Mena att du sköter din dotter bra

2013-09-21 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!