Länge sen sist..

Hej på er mina kära!
Jag lever fortfarande, jag älskar mitt liv sen jag fick min vackra dotter. Uppdatering!? Jaa jag hade nästan glömt bort min blogg sry..

Men jag tänkte att jag skulle fixa min header så det blir lite roligare att blogga med nya bilder osv..

På tal om min dotter så blir hon hela 9 månader idag, tiden bara springer iväg. Hon blir bara vackrare i vackrare för varje dag som går och hon lär sig mer och mer saker. Stolt mamma :)

Tänkte att jag skulle försöka fixa min header nu så får vi se om det blir nått mer bloggande för idag hehe. Ha det bäst mina fina, loove!! <3




Kommentarer
Anonym

är du fortfarande tillsammans med barnets pappa? :)

2012-07-11 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!