Godkväll!!

Hej på er!! :)
Det blev ingen header som jag skrev i inlägget innan.. Min pojkvän orkade inte göra en till mig för alla som han har gjort till mig innan har jag aldrig använt, sry..

Jag fick en fråga om jag fortfarande var tillsammans med mitt barns pappa och det är jag :)

Just nu sitter jag hemma hos Selmas syster med Selma hennes syster och min dotter. Hon sover nu så jag passar på att uppdatera.

Har inte så mycket att skriva förutom att det brinner skapligt precis bredvid där vi är nu vid en park typ i hageby, alla snackar om det.. Intressant? Ja det va de enda jag hade att säga just nu, vi hörs mina fina :D skriv gärna frågor, det är alltid roligt att svara på.

Här är lite bilder på min prinsessa från idag

 




Kommentarer
P.J

Jag kan hjälpa dig med en header.. Maila mig :)

2012-07-19 @ 00:18:35
Anonym

Hon är riktigt vacker! :)

2012-08-03 @ 14:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!