Storstädat

Hej på er!
Har precis blivit klar med allt städande, har dammsugit o skurit o vädrat sängkläder och hela rummet. Fast jag är genom förkyld med svullna halsmandlar och värsta hostan .. Men men vad gör man inte för att sin dotter ska ha ett rent och fint hem? Diskat har jag med gjort och städat hela lägenheten helt själv. Måste passa på när dottern sover och ingen är hemma för då går det som bäst att städa hihi.

Precis när jag blev klar kom min pojkvän och Alex, så nu sitter vi och kollar på tv och myser med våran fina tjej som somnade precis i pappas famn haha.. Aja nu ska jag hålla dom sällskap vi hörs! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!