En tyst minut för min bror

För några timmar sen var du min bror, mitt egna kött och blod. Nu är du uppe i himlen tillsammans med Gud och änglarna. Kan inte förstå att du har lämnat oss, men du är på en bättre plats nu. Jag kommer aldrig glömma hur underbar person du var och vilken bra pappa du var till din dotter på 4år.

Du var min enda bror, och bu har jag ingen, hur ska jag klara mig utan dig? Du lärde mig allt från a till ö. Men du kommer alltid att leva kvar i våra hjärtan. Nu har jag tänt ett ljus för dig min vackra ängel och har haft en tyst minut för dig, må du vila i frid min finaste bror <3 jag saknar dig redan :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!