<3

Jag har redan blivit starkare, jag känner det och jag vet att det är min bror som har gett mig styrkan till att klara av det här för min dotters skull. Jag vet också om min bror hade varit här med mig idag så hade han sagt att jag är stark och kan klara av det. Jag ska leva för honom, uppfylla hans drömmar osv som min bror aldrig hann göra. Jag vill tacka alla mina vänner som har stöttat mig här och dom jag har pratat med, vill också tacka min pojkvän och framför allt min dotter. Hon har fått mig att ställa mig på fötter så snabbt, vet inte vad jag hade gjort utan henne! Jag sörjer fortfarande och det gör ont i hjärtat gör varje sekund som går. Men jag vänder också på det här och är glad över att han var min bror och tiden jag fick vara med han i 17år. Min älskade bror jag vet att du har det bra där du är nu och vet att du vakar över oss alla, du är min skyddsängel nu och Gud tar väl hand om dig. Jag älskar dig och det vet du, jag saknar dig hela tiden. Oavsett vad jag säger eller vad jag gör så vet jag att du inte kommer tillbaka jag vet det för jag har försökt, oavsett hur mycket jag gråter och ber om att du ska komma tillbaka så vet jag att det inte går för jag har försökt, något jag vet men inte har försökt är att vi kommer ses någon gång men på andra sidan. R.i.p min älskade bror mina tankar går till dig varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!