Länge sedan

Hej det var ett tag sen jag skrev här sist, men fortfarande har jag mina läsare kvar, love it! Förlåt att jag sviker.. Men jag försöker blogga från mobilen varje dag men det går inte ladda upp bilder så jag tappar intresset, för mig är det inte roligt att läsa blogg utan bilder. Men nu har jag data så jag ska försöka vara lite mera social här nu när det finns tillgång till data =)

Annars så går allting som det ska, har varit på möte om lägenhet så inom tre månader har vi egen lya och det är inte soc lägenhet ;) Hon lär sig allt mer och mer för varje dag som går. Nu står hon själv en liten stund och kan dansa utan att hålla i sig hihi snart kommer hon gå och springa omkring här min lilla bebis. Jag längtar att få se henne utvecklas!

Aja nog för idag, antar att ni inte orkar läsa mer haha.. Nu blir det sova är helt slut efter dagens dans träning.. Hoppas vi ses snart igen, ställ gärna frågor och skriv vad jag kan göra för att göra bloggen mer intressant =) Puss på er.   









 



Kommentarer
Anonym

lilla gumman.sluta ge godis åt din flicka ! hon är sååå liten och godis ska man ine ge barn förrän dom börjar undra över det...kan snacka!!!!

2012-09-27 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!