Tråkig dag.

Hejsan allesammans!
ÅÅÅHHH!!! skrev nyss ett inlägg och vet inte hur jag lyckades men jag råkade sudda ut alltihop! Så nu ska jag försöka skriva om allting .. haha : (

Just nu sitter jag och kollar på när våran dotter glider runt i sin gå stol, hon kan försvinna på bara en sekund haha. Så duktig hon är lilla prinsessa! Här om dagen var vi hos BVC och hon var jätte duktig, hon fick massa beröm utav barnmorskorna och jag gick därifrån självklart som en STOLT MAMMA som alltid. Hon är så snäll, hon äter som hon ska, hon sover som hon ska och allting går jätte bra! yippiiie hihi


Nu måste vi börja sänka hennes spjälsäng också, för igår så hörde jag att hon skrattade jätte mycket och så kollade jag på henne och HON STOD UPP SJÄLV I SIN SÄNG!!! Som tur var så satte hon sig ner när hon såg att jag kollade på henne och bara satt och log mot mig! puuuhh  .. Hennes speldosa som hon har över sängen hade hon sönder imorse, hon drog tag i den och bom sa det så var den trasig, som tur var skadades hon inte men fan vad stark hon är! Nu ska jag leka lite med henne sen är det dags för kvällsmat för hennes del och sedan sova. Ni får ha det bäst :)

Hann iallafall få en bild på henne häromdagen när hon satt och bet på kanten utav sängen för hennes tänder kliar, så kan man ju också göra haha. Så ser man speldosan som hon tog sönder imorse i bakrunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!