Jag lever

Hejsan på er allihoppa! :)
Förlåt för min usla uppdatering, önskar att jag kunde uppdatera varje dag om min graviditet osv .. Men dom håller på att renoverar hemma hos oss, så jag bor hos min mamma som inte har internet och så bor jag hemma hos min pojkvän och deras internet fungerar inte heller buhuu..

På tal om barnet så har vi fixat spjälsäng hem till min pojkvän och så köpte vi en till ny vagn idag. Nu är det bara en vecka kvar tills h*n är beräknad att komma, hoppas på att h*n kommer tidigare. Jag längtar så mycket efter våran lilla ängel!!!! Tyvärr så kan jag inte visa bild på magen heller, men det kommer så fort jag får chansen om inte barnet hinner komma innan dess.. Hoppas allt är bra med er! :)



Kommentarer
veronica

Lycka till nu! Nu lever du snart inte längre för bara dig och din pojkvän utan för barnet.Hoppas ni tänker efter före gällande varje steg ni tar osv gör ni det kommer allt gå fint

2011-09-30 @ 10:27:00
Anonym

Kan du inte lägga ut bild på vagnen/vagnarna? :)

2011-09-30 @ 22:50:20
annalinneah ~

Hej!

Ska vi kommentera varandras bloggar, du kommeterar min, sen kommenterar jag din. Så håller man på så? :) ♥

2011-10-04 @ 20:02:08 | http://annalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!