im back

Anonym : Har ni köpt vagn och allt än? :) Kan du inte lägga ut bilder på bebissakerna? :D
Svar : Vi har en vagn nu som vi ska ha i reserv, vi ska köpa en ny vagn denna månad förmodligen. Visst kan jag lägga ut bilder på bebiskläder/saker o allt som vi har köpt, måste bara ha en bra kamera först :)



Hejsan bloggläsare!
Nu är jag tillbaka i bloggandet. Har varit hos min mamma och hon har ingen data så därför har jag inte kunnat uppdatera och det måste en del utav er acceptera att jag inte har tid med att sitta och svara på frågor så fort ni skriver. Vi har varit och köpt spjälsäng och fixat massor så har inte haft tid till data. Koncenterar mig mest på vad som behövs nu innan det är dags osv.. Inget illa menat men det måste ni respektera. Bild på min mage kanske kommer senare, får se vad som sker :D



Kommentarer
albulena

när är barnet beräknat o komma? :)

du verkar klara detta utmärkt, stark e du!

2011-09-11 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!