I hageby

wega. om Min mage:
Jag har följt din graviditet ända sen början och tycker att din blogg är super och intressant. kommer du lägga upp bilder på bebisen sen när den kommer? :)

Svar : Vad kul att du har följt/följer min blogg och tycker den är intressant. Ja det är klart att jag kommer lägga upp bilder på våran ängel när h*n kommer ut. Ska fotografera på den varje dag och lägga ut så mycket som jag kan :)



Just nu sitter jag i hageby med min älskling, Chato, Michelle, Jocke, Sammi och Angelina. Dom bakar och jag sitter och äter rostad majs hihi. Får se vad vi ska göra ikväll, vi ska bara ta det lungt och umgås tror jag det blir. Senare blir det hem till älskade mamma och sover där. Vi hörs :)



Kommentarer
REBECCA

Hejhej! :) allt bra?

2011-09-10 @ 23:09:24 | http://magicstory.blogg.se/
Karin

vad säger din pojkväns föräldrar om att han ska bli pappa när han inte ens är byxmyndig?

2011-09-12 @ 08:54:55
Adelina

Hej Linda jag läser ofta din blogg och undrar om du går i skolan nu? Kram

2011-09-13 @ 13:59:38
ahmed

hur gammal är din kille?

2011-09-13 @ 21:20:28
Anonym

13 år är han

2011-09-16 @ 01:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!