Bebis saker

Idag är det inte bara jag som fyller år utan våran älskade bebis blir 38 veckor idag! weeeey två veckor kvar sen ska h*n vara ute! JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!! <3 Jag tänkte ladda upp lite bilder på vad jag har sysslat med under tiden som jag inte har bloggat :)

Vi kan börja med spjälsängen med en docka i som vi har så länge tills den riktiga bebisen kommer ut haha, och det rosa har vi bara så länge tills vi köper nytt vilket vi ska göra så snart som möjligt.

Sen har vi avgjutning som pappan till barnet gjorde på mig, än är vi inte klara med den, vi ska jämna till den lite till först.

Här kommer bebis kläderna, i denna låda är det bara bodys i neutrala färger och lite blått och sådär.

Sen i denna låda finns det mjuka och sköna tjockis tröjor samt byxor till.
Hel dressar med mjukt och skönt o varmt tyg, och byxor och t-shirts.

Här är det strumpor, mössor, hakklappar och en snuttefilt.

Här är det nappflaskor, nappar, nässug, bebishanddukar, barntvål, barn olja, tvättlappar, & skötbords underlägg.

Här är blöjor och amningsskydd som man har i bh:n när mjölken från tuttarna läcker.

Än har vi inte handlat klart, mer kommer och detta barn är redan bortskämt när den ligger i magen haha, allt för dig min ängel! <3 Så nu är det bara att vänta tills den lilla skatten kommer ut till den vilda världen! :)




Kommentarer
Anonym

vars får ni alla pengar ifrån till detta? ... ert barnbidrag räcker ju knappast

2011-09-19 @ 20:55:16
Anonym

tro inte att jag dömer dig eller så nu med det jag ska skriva, för det är verkligen inte vad jag vill göra! Ville bara skriva det först för jag tycker du är en sjukt stakk människa!



Är inte din kille/pappan till barnet typ 14 år?

2011-09-22 @ 20:20:11
Patricia Björkström

Åh vad fint !!! Önskar er all lycka i framtiden tillsammans. Ni är riktigt fina och du är riktigt stark som går igenom dethär Linda. Skit i alla dumma kommentarer, dom vet ingenting !!!!!



<3 :)

2011-09-24 @ 07:21:28 | http://pbjorkstrom.blogg.se/
frida

så idiotiska kommentarer, skit i dom, du är min starka syster som klarar av allting bara du vill!

ni kommer att klara det tillsammans jätte bra och ni kommer få det så bra!



- älskar dig min underbara syster!

2011-09-24 @ 18:11:22 | http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!