Kärlek på högsta nivå!




Kommentarer
Anonym

fint! hur känns det att vara ung mamma? kan du inte göra ett fullt inlägg om förlossningen? om smärtan och allting. kram

2011-11-22 @ 00:22:18
frida

jag älskar er över allt annat, kommer alltid finnas där för er!

2011-11-27 @ 20:18:35 | http://fridadehlin.blogg.se/
Anonym

Jag är 17 år gammal & är gravid. Och har bestämt mig för att behålla barnet, kan du skriva lite om hur du mådde under gradiviteten? Asso.. va du jätte känslig och så? Blev du lätt sur? För bara det kommer typ en lättklädd tjej på tv och jag sitter och kollar med min kille så kan jag springa in på toan och gråta,:s verkligen inte likt mig. tänker typ att han ska hitta nån annan och att han inte kommer vela ha mig pga min mage växer o att ja typ gått upp lite i vikt oså. skulle bli jätteglad om du kunde svara. & Grattis till bebisen! :-) Du verkar så sjukt stark,och jag vet att om man VILL så KAN man. kram på dig!

2011-12-01 @ 08:12:09
sara

så fin dotter du fick grattis lycka till med allt

2011-12-01 @ 18:58:21 | http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!