Vilken dag!

Godkväll kära bloggläsare! :) Idag var det en onödig skoldag, var bildutställning där även min bild var med jippiee .. åt chips och drack alkoholfri cider och hade det trevligt. Efter skolan mötte jag upp Jonna så tog vi en tipp på stan, och den tippen varade tills nu! Har alltså spenderat hela min dag med denna underbara tjej! Och jag kan aldrig sluta skratta när jag är med henne det går inte, jag älskar den där tjejen riktigt hårt! Så var vi hos min moster och hälsade på där hon visade mig lite övningar som jag kan göra för att lätta på foglossningen som jag har. Så nu sitter jag här hemma och ska alldeles strax sova. Är helt slut haha.. Juste är ledig tills nästa tisdag också, det tror jag dom flesta är haha sköööönt. Aja nog med önödigt snack. Vi hörs!

där är min favorittjej! orkar inte rotera bilderna mohaha



Kommentarer
Anonym

vadå tipp till stan? TRIP heter det. herre

ska du inte BEGÄRA dig nånstans snart också??

2011-05-31 @ 21:42:58
Anonym

vadå tipp till stan? TRIP heter det. herre

ska du inte BEGÄRA dig nånstans snart också??

2011-05-31 @ 21:43:26
JONNA

haha ja vi hade kul, jag älskar dig med!!! bästa du!



Och va har dina kommenterare för liv seriöst????

2011-05-31 @ 23:40:55 | http://filthyoptimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!