Varmt

Hejsan på er! Bion igår var riktigt grym! Det blev fast and furious 5 och jag rekommenderar till er som inte har sett den att ni måste se den :D just nu gör jag inte så mycket är hos min pojkvän och tar det lungt och känner på när bebisen sparkar! Helt underbar känsla ska jag tala om! Bästa som har hänt mig <3 om ni undrar så bloggar jag från mobilen nu, får se om jag ska hem något ikväll eller om vi åker till mamma och sover där en natt till. Blir det så så uppdaterar jag efter skolan imorgon så svarar jag på frågestunden med! Puss på er och det fina vädret som är idag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!