Svar till frågestunden.

1. har ni tänkt ut några namn ännu?
ska ni flytta ihop, eller vart ska ni bo?
LYCKA TILL!! <3


Svar : Nej namn är svårt att komma på men vi har lite funderingar. Och vi ska nog bo hos min mamma tills jag fyller 18 för jag kan inte få lägenhet förens jag är 18 men vi ska kolla upp det. tack så mycket stinis <3


2. jag tycker verkligen att det är jätte roligt att följa dig och din graviditet, vore kul om du kunde vara lite mera aktiv! (förstår självklart om du har mycket att stå i just nu)

Tror du att det kommer hålla mellan dig och din pojkvän när barnet är fött? Jag tänkte eftersom ni inte varit tillsammans så länge.
Har du förlorat några vänner efter du berättade att du var gravid?
Vad tycker din familj om att du är ung och gravid?
Kram


Svar : Tack så mycket! Jag försöker men jag är oftast hos min pojkvän och han har inget internet så kan inte blogga där ifrån.

Ja jag tror att det kommer hålla mellan oss när barnet är fött och en lång tid framöver.
Ja jag har förlorat vänner efter jag blev gravid för vissa kan inte vara glada för min skull eller stötta mig, så då vill jag inte att dom ska komma sen heller när barnet är fött. Jag vill inte ha falska personer i mitt liv.
Inget speciellt jag har två äldre syskon som fick barn tidigt och min mamma fick barn tidigt så dom förstår mig och stöttar mig till 100% vilket är riktigt skönt.


3. Tror du bebben blir en pojke eller flicka? :)

Svar : Jag har ingen aning om det faktiskt, alla tror att det blir en kille, men vi får se vad det blir!


4. hej, vet du hur din killes föräldrar reagerade, om du vet skulle vara kult o veta
har ni tänkt på ngt namn till bebisen ännu?


Svar : hej på dig! nej jag vet faktiskt inte hur dom reagerade eftersom dom fick reda på det innan vi hann att berätta det själva men dom stöttar oss och gör allt för oss. Som jag har sagt tidigare så har vi några funderingar men inte något fast namn, det är svårt med namn.


5. Heej, undrar bara en snabb sak, Hur länge har du och din pojkvän varit tsm?
Ha det bra!


Svar : Hejsan, vi har snart varit tillsammans i ett halvår.



6. hur reagera din killes föreldrar?
hur ´reagera din kille när du sa att du va gravid?
det är sjukt kul att läsa din blogg!



Svar : som jag har sagt tidigare så vet jag inte men självklart blev dom chockade.
Han blev lika chockad som mig men samtidigt glad.
Vad roligt att höra!


7. hur kan du älska din pojkvän sååå mycket fast ni bara har vart tillsammans i ungefär 5 månder..
Har du varit full?
tror du att du och brandon kmr att vara tsm när barnet kommit ut?
Vf går du i marielund?


Svar : Jaa det kan man undra.. vi var på G 4 månader innan vi blev tillsammans vilket gjorde att mina känslor blev dubbelt så mycket starkare när vi blev tillsammans.
Ja jag har varit full.
Ja det tror jag.
För att jag inte kom in på gymnasiet jag sökte till eftersom jag hade ig i engelska och det fanns inte priv förra året så jag jobbar upp engelskan så jag kommer in nästa gång jag söker.


8. Hade ni haft oskyddat sex och han kom i dig eller hade ni skydd och var det hela en olyckshändelse?
Många kramar till dig Linda, starkt av dig som 16-17 och tänka som att du vore äldre. Jag beundrar dig och ger dig all lycka till!


Svar : Nej vi hade inte skydd. Tack så mycket för dina söta ord.


9. När barnet föds vart kommer ni vara mest? Hemma hos dig eller hos din kille?
Hur är det att ha ett barn när du är 16-17 år?
Det verkar som att du kommer ta hand om ditt barn väldigt bra eftersom du bryr dig mycket. Lycka till!


Svar : Vi kommer nog vara mest hos min mamma men vi kommer vara ofta hemma hos honom också.
Det är annorlunda men det är helt underbart, jag har velat ha barn länge. Har alltid velat vara en ung mamma så detta var något jag ville. Tack så mycket! :)


10. Först vill ja ba säga att din blogg e sjukt bra
* tror du plugget kommer gå bra när barnet föds?
* tror du din kille kommer dissa ?
* har du en pappa ? (isåfall vvad heter han o hur reagera han när du berätta?)
* vem var din första kärlek ?


Svar : Tack så mycket! :)
Det kommer ju bli svårare men jag ska kämpa med plugget.
Nej det tror jag inte.
Ja jag har en pappa som heter Göran, han blev självklart chockad han med, men han stöttar och så.
Hmm .. hoppar över den sista frågan.


11. - är du glad eller ledsen att du är gravid, jag menar du är väl fjorton? är du inte ledsen att förlora tonårslivet?
-vad ska bebisen heta om det blir en kille och vad kommer en heta om det blir en tjej?
-kan inte du blogga mer?  för din blogg är jättejättedunder intressant ;D


Svar : Jag är inte ledsen någonting jag är LYCKLIG! Nej jag är 16 och fyller 17 i år. Jag är inte rädd att förlora mitt tonårsliv för mig är skaffa barn det finaste som finns.
Det vet jag ännu inte.
Jo jag ska göra det! Tack så mycket! :)


12. glömde att skriva att jag VET att det kommer gå bra för dig om du har samma inställning som du har nu, du verkar vara en stark och snäll person. Glöm inte din pojkvän och familj bara och ta inte allt förgivet. ALL LYCKA TILL DIG !
Svar : Tack så mycket, gullig du är! :)


13.Hallå min gamla vän, jag måste börja med att skriva grattis! vilken pingla du är och du kommer bli en sån underbar Mamma! Jag saknar dig och jag hoppas jag får komma över någon dag och träffa dig & raringen som ska komma ut, Ha det så bra, Kramar Lina i hävla


Svar : Hej på dig snuttan. Tack så  mycket vad söt du är, självklart kommer du få träffa min ängel när h*n kommer ut. Jag saknar dig med ta hand om dig hjärtis!


14. Vad går du för linje på gymnasiet?
Funderade du någonsin på abort eller adoption?
Vart ska ni bo när barnet är fött?
Hur länge har du tänkt att ta ledigt från skolan efter förlossningen?
Vad använde du för preventivmedel innan?
Kramar


Svar : Jag går i IV3 på marielund för att läsa upp engelska.
Nej jag funderade ingenting på abort, detta var vad jag ville.
Som jag har sagt tidigare så blir det mest hos min mamma och självklart hos han och min pappa med, men vi ska mest hålla oss på ett ställe tills jag har fått lägenhet.
Jag kommer ju vara mamma ledig i ett år ungefär. Bebisen behöver sin mamma första året, och sin pappa med såklart.
Jag har aldrig använt preventivmedel innan, det är första gången jag blir gravid. Jag skulle aldrig kunna göra abort! Kram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!