Måndag

Godkväll mina bloggläsare! :) Nu är jag hemma efter en underbar dag! Vaknade upp med älsklingen bredvid mig så åkte vi ner till stan där vi träffade min mamma, moster, kusin och hennes barn. Vi pratade lite sen gick vi och träffade svärmor och min pojkväns kusin, vi åkte ock fikade och pratade vilket var lika trevligt som alltid. Sen har vi bara tagit det lungt i det fina vädret hela dagen, sover hemma inatt har så fruktansvärt ont i min rygg att jag knappt kan gå buhuu .. :( ser ut som en pensionär (?) när jag går. Aja onödigt snack återkommer imorgon är jätte trött, ska alldeles strax gå och lägga mig! Sov bäst! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!