Humöret på topp

Godmorgon på er sunshines! :D Idag är jag glad och solen skiner som det ska, jag mår bra! Till skillnad att jag har sjukt ont i ryggen, ska åka och kolla efter graviditetsbälte efter skolan någon gång förhoppningsvis. Har hört att det hjälper så det måste jag testa! Smärtan är värd till en viss del men jag måste bara lära mig att hantera den, men att få hjälp så det minskar tackar jag inte nej till! Nu ska jag borsta tänderna så drar jag iväg till skolan. Dumma Jonna som gick och la sig för 4 timmar sedan sviker mig och kommer inte till skolan idag, buhu :(
Så ungefär antar jag att den ser ut! :)



Kommentarer
kenzas.blogg.se

asså du vet inte hur många gånger jag tittar på din blogg så att älskar diig värkligen från hela mitt hjärta i love you(L)

2011-06-04 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!