Gulligt väder

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan, var och fikade med Jonna och Jenni, och så har vi gått runt lite på stan och sådär. Trevligt! Frysigt har jag gjort hela dagen som jag tror dom flesta har gjort. Helt sjukt att Sverige kan ha alla 4 årstider på en dag bara! Snö, regn, sol på en enda dag! Jag ska väl inte göra något speciellt idag, ska bara ta det lungt hemma tror jag, länge sen jag var hemma. Har ju bara sovit hos min pojkvän för det mesta. Så idag blir det att ta det lungt med magen :) Vill så gärna träffa min älskling men vädret är inte så lockande. Nu är jag hungrig så jag skriver senare.



Kommentarer
Anonym

2011-05-03 @ 19:19:02
Cassandra

sv: tack :D ja, det är ganska mysigt här. hihi

Hoppas allt är bra med dig <3

2011-05-03 @ 19:19:37 | http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!