Godmorgon

Hej på er sötnosar! Här var det inte mycket uppdatering, im sorry! Har varit upptagen med att vara med min älskling och hans familj och släkt samt min familj. Vad gör jag? jag kollar på när min älskling ligger här bredvid mig och sover som en liten ängel haha, ska väcka honom snart tänkte jag :) Men först ska jag svara på en fråga som en tjej som skrev vid namnet Ella.

ella om Måndag:
ska du fortsätta gå i skolan eller hoppa av? :)

Svar : Att hoppa av har jag inte tänkt att göra, visst det är jobbigt att gå i skolan när man är gravid men som jag har sagt tidigare så gör jag allt som står i min makt för att inte svika barnet. Vilket jag menar tex att jag inte ska hoppa av skolan pga det, jag ska visa att det går bara om man vill. Plus så är det inte långt kvar till sommarlovet så det känns onödigt att hoppa av nu! :)



Kommentarer
Daniella

När barnet är fött vem ska ta hand om barnet när du och brandon går i skolan?

2011-05-15 @ 16:54:31
nina

Antar att du (precis som alla mammor som jobbar/pluggar)kommer va mammaledig i ett år och sen plugga vidare?

2011-05-15 @ 17:47:30 | http://ninagardstrom.wordpress.com
Anonym

förlåt, men måste ha total missat det eller något :p men när är det beräknat att det kommer? :D

2011-05-15 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!