Aj aj aj!

Godkväll kära läsare! :) Jag kom precis hem ifrån hageby där jag har umgåts med min fina pojkvän hela dagen. Vi har varit lite överallt idag och gjort lite ärenden. Nu är jag hemma ska alldeles strax hoppa in i ett varmt bad och sedan sova. Ska försöka få min syster att massera min rygg efter jag har badat, kan knappt gå så ont som jag har .. uuusch :(

Och en till negativ sak är att idag sover jag utan min älskling vilket kommer bli riktigt tomt efter så många dagar med honom bredvid mig till sömns. Men som tur är har jag ju min andra plutt i magen som jag kan ligga och klappa på som jag önskar att den var i min famn, men det är inte långt kvar nu! Jag längtar. Nu babblar jag bort hela inlägget, det kanske blir ett inlägg innan jag somnar, sånt som märks. Hej så länge



Kommentarer
Anonym

hur många läsare har du?

2011-05-20 @ 08:41:05
beciell

Sommarens trendigaste Converse till salu i storlek 37! Unika med sina USA-ränder.. Superpris: 500 kronor!! Passa på, skitsnyggt till jeansshortsen i sommar tex.. http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-20 @ 09:43:20 | http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!