update

Hejsan mina fina bloggläsare, nu är jag tillbaka igen. Har precis duschat efter en otrolig äcklig kväll, ganska jobbig också med blandande känslor osådär ..  Känns skönt att statistiken är på topp fast jag inte har hunnit uppdaterat någonting, ni är bara för bra hihi! Som sagt så har jag för det mesta varit hos min mamma och umgåts med henne och idag var jag på middag hos min mormor. Har sovit hos mamma en vecka i sträck och nu ska jag sova helt ensam i sängen buhuu.. Saknar henne redan. Ska slå på en film och slagga tror jag, om jag ens orkar se på film, är hur trött som helst. Men vi hörs imorgon när jag har vaknat. Godnatt på er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!