Underbar dag

Igår kom min älskling till mig vid 8 tiden, vi snackade och hade det trevligt, sen skojade vi till allting och tog en sån kräm som lyser i mörkret och la i mitt ansikte och han la på sina armar och sen släkte vi ner haha mysigt :D Han hade sovmorgon idag och när jag väckte honom så somnade han bara om och det gjorde jag också tillslut upps .. Men efter ett tag gick vi upp och åt frukost och kollade på tv och umgicks massor tills han åkte hem :( Jag hatar när han ska lämna mig!! Jag blir alltid så kärleksfull när han ska lämna mig haha jag tror att det ska funka att hindra honom för att åka hem eller iallafall stanna en stund till, ibland funkar det iallafall hihi :D Nu ska jag äta upp min glass här så vi hörs senare!



haha så söt! min bebis <3



Kommentarer
Anonym

är du gravid?

2011-03-17 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!