Över trött

Vilken fantastisk helg jag har haft! Hoppas ni också har haft en trevlig helg. Förlåt för uppdateringen förresten jag har umgåts en hel del med min pojkvän och fina vänner och haft det jätte mys. Dock har jag inte varit i skolan någonting igår eller idag, jag är sjukt trött. Så jag ska sova några timmar nu och sedan ska jag prata med kuratorn och skriva in mig hos barnmorskan och allt sånt där :) Bilder och sånt bjuder jag på senare när jag kommer hem för nu ska jag sova. Hörs senare :)




Kommentarer
Anonym

Hur reagera din pojkvän när du berättade att du var gravid, och diskutera ni tillsammans om du skulle behålla det? kan du itne berätta!!! :)

2011-03-29 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!