Kom inte iväg

Kom inte iväg förut när jag skulle träffa kuratorn, någon timme precis innan jag skulle gå så fick jag ett sms och hade ett antal missade samtal från morgonen, och där stog det att jag skulle ringa något numer så jag antog att det var därifrån, så jag ringde och då berättar en tjej att kuratorn var sjuk så jag har fått en ny tid nästa vecka, då ska vi skriva in mig hos barnmorskan och allt, så roligt :)

Så min älskling kom till mig så myste vi och har ätit pizza, gjort bacon ( hans favorit ) och kollat på tv och bara tagit det lungt, han drog för en stund sen buhuu :( Skriver senare igen har lite funderingar att skriva ut angående en del kommentarer, puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!