Jag ska

Tro mig jag vet att det inte är bra att röka när man är gravid, jag har pratat med barnmorskor och allt annat också, men dom har också sagt att man kan ta en cigg en gång ibland och det är ingen fara, så sluta tjata på mig att jag ska röka för jag ska det och jag antar att du inte röker själv så det är ju lätt för dig att säga. Jag vet en äldre kvinna som rökte under hela sin graviditet och har barn som e tonåring nu och är helt frisk, och jag vet massor som röker/har rökt under sin graviditet med. Men som sagt jag ska sluta röka, jag gör det när jag känner för det! Och eftersom jag är gravid så blir jag lätt irriterad/arg och då hjälper en cigg en hel del. Jag är ingen skortsten om det är det du tror, jag tar en cigg när jag behöver.



Kommentarer
M

pappan t barnet är väll inte -97:a??

Låter lixom inte som det i dina inlägg men ngra hade skrivit det i kommentarerna.

Lycka till me bebisen :)

2011-03-25 @ 18:22:49
Anonym

kan du nt göra en kategori om typ graviteten, du vet att du typ skriver allt som händer om barnet , och sen det du gör just nu dvs svara på frågor och sånt , skulle va bättre lixom så man slipper leta ochså :) sjukt bra blogg har du och du kmr säkert bli en bra mamma:)

2011-03-25 @ 23:42:49
en som vet en hel del

ditt problem om du får ett skadat barn ;)

2011-03-26 @ 17:45:14
Anonym

Hej ja undrar bara om pappan , är de inte ''våltäckt'' om man är under 15 enligt svensk lag . har ingen sagt något om detta och hur regerar han när han visste du va gravid

2011-03-26 @ 20:28:16
Linda Håkansson

Linda, det är som du säger! bara för att man är gravid behöver man faktiskt inte sluta röka. för att barnet är redan vant vid att det finns rök i din kropp, och min syster rökte också under hela tiden hon var gravid. och hon har en jätte frisk unge, så sluta inte rök om du inte känner för det :) <3

2011-03-28 @ 10:57:04 | http://lindaahakansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!