Jag älskar dig



Mitt älskade hjärta. Jag vet redan nu att jag inte kan vara utan dig, jag kan inte leva utan dig. När jag inte är med dig så saknar jag dig hela tiden, jag känner mig tom. Du är min andra halva som alltid gör mig hel, när jag är ledsen finns du alltid där för mig och får mig jämt på bättre humör. Du är mitt allt, mitt liv, mitt allting. Jag är så glad över att du ska bli pappa till mitt barn, jag är så glad över att vi ska skapa det finaste som finns tillsammans. Det är dig jag vill leva med, dig är dig som jag vill älska livet ut, det finns ingen annan kille för mig än dig. Jag kommer aldrig svika eller lämna dig och barnet. Du betyder allt för mig och när barnet kommer kommer ni vara mitt allt. Du är min mening med livet. Jag älskar dig mest över allt annat mitt hjärta. Jag kommer alltid finnas för dig. Du är min man och vi har precis skapat våran saga, vi ska leva livet lyckligt ut. Tanken utan dig vid min sida kan jag inte tänka mig, du är verkligen det bästa som har hänt mig och kommer hända mig, aldrig att jag kan tänka mig mitt liv utan dig! Du är bäst och jag längtar tills våran lilla ängel kommer, jag älskar dig mest! Glöm aldrig det ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!