im happy

Hej på er allesammans. Nu är jag hemma efter en underbar dag/kväll. Mötte mina fina vänner Juan och Bella på stan gick och käkade sen gick vi runt för det mesta. Sen åkte jag och Juan till hageby hem till honom och fettade i oss massor, min vän är väldigt fet utav sig tyvärr och därför vill han dela med sig det till mig HAHA. Efter en stund kom min älskling också. Sen åkte jag, älsklingen & hans mamma till min mamma där min pappa även var, vi snackade ett par timmar lite om allting vilket var hur trevligt som helst. På hem vägen köpte vi hem MC åååh så gott, så nu är jag mätt och belåten och ska sova. Godnatt vi hörs imorgon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!