i skolan

Hejsan på er plugghästar hähä :D hade en ganska jobbig morgon spydde massor innan jag åkte till skolan, mår fortfarande illa men det är inte hela världen. Har precis haft engelska, sitter nu i bildsalen och ska snart sätta igång. Visst kan jag fortsätta att berätta om hur vi fick reda på att jag var gravid, har redan skrivit det men jag skriver hur vi reagerade osådär när jag kommer hem, så bjuder jag en bild på min mage från igår också! Hörs när jag kommer hem, ha en fortsatt fin dag mina fina vänner :)



Kommentarer
linnea.

röker du fortf även om du är gravid?

2011-03-25 @ 15:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!