Godmorgon lördag

Hejsan på er fina läsare :) Vilket fint väder det är ute, blir så glad! Ska bli fint väder härdan efter vad jag har hört, på tisdag blir det 12+ wihuuu bort med snön och ge oss vår/sommar!

Har inte kunnat uppdatera så mycket har tagit ledigt från skolan och pluggat lite hemma, mycket skönare. Sen har jag varit hos min syster ute på landet tillsammans med min mamma och bara umgåts med mina fina änglar :) Igår åkte jag iallafall från landet hem till stan, och jag kan säga att det är inte lätt att åka ute på landet med bil när dom inte plogar eller grusar vägen, hela bilen sladdade av vägen och jag kan säga att vi höll på att åka ner i diket och sen kom det en stor lastbil och min syster blev så nervös att den skulle åka in i bilen så hon började spy! hahaha roligt var det iallafalll. Nu har jag berättat lite om mina dagar så jag sätter punkt här så återkommer jag senare maaaaaawh :*


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!