Fet pojkvän

Nu ligger jag i sängen och är helt död bokstavligen. Är sjukt trött, ont i huvet och mår illa så efter inlägget så ska jag sova! så skööööönt. Aja jag åkte ner till stan förut och mötte upp min älskling sen åkte vi hem till mig, vi pratade lite och myste sen åt vi semla. Tycker inte om semla så jag åt locket sen åt han resten mohaha. Ville ta en bild på när han åt för han hade grädde runt munnen men han hann slicka bort det haha fan också!! Han är NÄSTAN fetare än mig, illa då säger jag. Nu går ögonen i kors så vi hörs imorgon förmiddag. För på morgonen ska jag på lite äventyr sen vid 1 tiden ska jag spela bowling hähä godnatt pluttisar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!