En dag med jonnis

Igår kom min älskling och min underbara vän Juan till mig, vi snackade lite och umgicks ett bra tag. Vilket var väldigt skönt att umgås med sina underbara änglar hihi. Idag var jag i skolan vilket gick skit bra, sen drog jag och Jonna till klocket där hon klippte sig, var där 2 timmar efteråt och snackade lite. Efter det drog vi till stan så jag fick i mig lite mat i magen och sådär. Så har haft en väldigt trevlig dag med min underbara vän Jonna, hon är bäst! hihi :) nu ska jag slappna av lite resten av kvällen, har sån huvudvärk och är hur trött som helst. Så är jag ensam hemma också buhuu. Aja hörs senare antar jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!