Det var just därför

Detta var just anledningen till varför jag höll käften om detta! Folk kommer o skriver att det är fejk och massa skit, men jag kan säga såhär att jag skrev ut det för jag inte orkar massa skit snack hela tiden, folk går och frågar andra personer om jag är gravid osv .. så jag skrev ut det så att alla skulle få SANNINGEN utav mig. Men vi får se om det är fejk eller inte, kom in här om någon vecka igen, eller vänta 5 månader så ska du se att jag har en liten bebis, plus så har jag faktiskt bild bevis jag har en bild från ett ultraljud vi gjorde hos gynekologen (?) hur kan det vara fejk om jag har sett hur den rör sig, har sett bebisens hjärta osv?? Men jag ska snart på mitt riktiga ultraljud då bjuder jag på en bild, aja du kommer förstå senare :)

och till dig som skrev " tack för att jag fick det bekräftat " om du vet så mycket om mig och min pojkvän så borde du väl ha vetat att jag var det ? förstår inte varför du pressade mig till att säga sanningen, jag kunde som sagt hålla käften om allt detta, men var snäll och sa det till omvärlden för att det inte ska gå massa skit snack. Förlåt om jag låter otrevligt men jag blir irriterad på sånt. Jag skriver senare om hur vi reagerade och hur vi fick reda på det osv.. ta hand om er så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!