Bilder från helgen

Ja som sagt så var jag med min älskling dom senaste dagarna! I fredas var vi hos älsklingen och tog det lungt, sen drog vi till hans kusin och käkade och var där, sen drog jag och älsklingen hem till honom och sov.

I lördags vaknade vi ganska skapligt och drog till HC och mötte upp hans familj, sen åkte vi och åt pizza jag och min älskling. Sen åkte vi till hans kusin återigen och tog det lungt, senare kom Michelle också! Sen drog vi till HC och handlade lite, så drog jag och Michelle till min älskling och var där med hans familj medans våra pojkvänner gjorde annat, sen blev det taco för hela rubbet, vi var 12 st som åt om jag minns rätt haha. Sen gick vi till ljura hem till Michelles mamma och sov där, en helt underbar/rolig natt hade vi.

I söndas vaknade vi och jag och älskling åkte och åt pizza igen haha, sen gick vi hem till Michelle igen, umgicks med dom och min älskling drog till hans kusin, jag umgicks med Michelle och hennes söta dotter Angelina, sen gick vi också till hennes kille ( min pojkväns kusin ) vi var där och sedan gick vi och handlade och begärde oss sen hem till Chato och packade massor till Michelles och Chatos lägenhet i navesta. Vi åkte dit och gjorde kvällsmat och sedan åt vi.

I måndas vaknade vi och vi städade en hel del, gjorde pomme och hamburgare hähä så feta! Och eftersom det var så fint väder så satt vi på balkongen typ hela dagen och tog det lungt med massa musik och sånt. Mot kvällen gick jag och älskling hem till honom i hageby där vi åt mc hemma hos han och sedan sov vi. Min älskling är sån sömntuta det tog en timma för mig att väcka honom innan han var vaken helt haha.

Skulle egentligen till kuratorn idag och skriva in mig hos barnmorskan, men jag ringde till henne och fick numret dit så jag ska alldeles strax ringa dit och skriva in mig och sånt. Blev mycket text men så såg min helg ut med min fina älskling och underbara vänner. Mitt barn blir Michelles barns syssling, och jag och Michelle har känt varandra i 7-8 år så det var rikigt roligt att umgås med dom. Tack för en underbar helg :)

Min älskling under dagarna




Älsklingen och Michelles & Chatos barn angelina


Och nu lite bilder på sötaste angie







Kommentarer
alice

är de också tonårs-föräldrar? :)

2011-04-02 @ 00:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!