Trött

Godkväll kära bloggläsare! :)
Idag har jag inte gjort så mycket, solade med min syster förut en stund bara för att njuta utav det fina vädret och för att värma upp inför Turkiet om 10 dagar! Annars har jag bara slappat här hemma och kollat på film. Har inte sovit en enda blund inatt så jag sov förut en halvtimme så det var riktigt skönt. Men trött är jag. Så det blir att lägga sig tidigt idag. Skulle till min älskling och sova där idag men mitt busskort har gått ut och jag är för trött för att gå buhuu .. Nu ska jag kolla på tv ett tag, vi kanske hörs senare.



Kommentarer
P.Johansson

Aw, vad fin du är! :'} <3

2011-06-16 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!