Tisdag

Godmorgon på er! :)
Min älskling ligger och sover ska alldeles strax in och väcka honom för att äta och sedan dra och träffa våran barnmorska och lyssna på bebisens hjärta och hämta intyg osv .. Varför jag inte har uppdaterat någonting är för att jag åker till Turkiet om två dagar ( på torsdag ) så jag har utnyttjat tiden och umgåts med min mamma och älskling. Tänkte att jag skulle svar på en kommentar . 


Hej. Vet du om det är farligt att äta nudlar med krydda när man är gravid? Har läst det på endel forum. Vad fick du för kostråd hos din bm?

Svar : Hej på dig, det har jag faktiskt inte hört någonting om, men jag kan göra dig en tjänst eftersom jag ska till barnmorskan idag så kan jag fråga henne det åt dig! :) Kommer med svar om det senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!