In Turkeey

Godkväll bloggläsare :)
Just nu sitter jag på balkongen i Turkiet med min syster, min pappa och min lillasyster har däckat och det ska vi med göra snart. Tänkte att jag skulle vara snäll och uppdatera lite innan. Jag har tagit det lungt i solen och solat under parasoll (?) och badat i poolen, imorgon ska vi ner till havet och bada, ska vara försiktig då med sen får vi se om vi går runt på stan lite. Nu ska jag sova hoppas ni har det bra i Sverige. Puss på er! saknar dig älskling.. <3
Våran utsikt från balkongen
Njuter utav värmen! :D



Kommentarer
braaandön

Saknar dig me bebis<3

2011-06-25 @ 17:12:15
Cassandra

vad heter hotellet ni bor på :) ?

hoppas allt går bra med bebben <3

2011-06-27 @ 10:16:24 | http://anjamariawigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!