En dag kvar!

Godmorgon godmorgon, jag är inte helt vaken än men vaken är jag nu iallafall. Idag är det en dag kvar tills vi åker till Turkiet i två veckor. Kommer sakna min älskling hans familj och min mamma jätte mycket buhuu.. Men men två veckor går rätt så snabbt ändå :)

Igår när jag var hos barnmorskan så tog jag upp den där frågan som anonym undrade om det var farligt att äta nudlar med kryddor i, och hon sa att det inte var farligt men man ska inte äta mängder utav stark mat eller starka kryddor för du kan få halsbränna lättare. Så det är inte farligt, men man ska inte äta mängder utav det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!