Återkommer imorgon

Godkväll kära bloggläsare! Skulle ha uppdaterat och lagt upp bild på magen idag men jag orkar verkligen inte. Har ingen energi alls idag känner jag. Ont i huvudet och är trött. Så jag återkommer imorgon när jag mår bättre. Hoppas allt är bra med er! :) Och till en läsare som har ställt en fråga jag kan lika gärna svara på den nu angående om jag har gått upp i vikt under graviditeten och hur mycket. Jag vet inte hur mycket jag har gått upp i vikt våran våg är trasig men gått upp i vikt vet jag att jag har. Pusss



Kommentarer
Isabel



Jag har ungefär 700 läsare varje dag skulle du vilja bli länkad i från min blogg i ett inlägg & få lite läsare som kanske stannar kvar och också läser din blogg?! Allt du behöver göra är

2011-06-09 @ 12:41:53 | http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!