Im back

Anonym : Hej. Vad har ni kvar att köpa till bebisen och vad har ni köpt? Vad har ni för namn till bebisen, några exempel? :)

Svar : Hej! Än så länge har vi köpt en hel del kläder, nappar, nappflaskor och sånt som kommer att vara nödvänlihgt i början. Snart ska vi köpa barnvagn och spjälsäng osv, efter det köper vi resten som är kvar till bebisen när det närmar sig slutet. Namn har vi massor utav på en lapp som är hemma hos min mamma som inte är solklart än. Återkommer om namnen när vi har bestämt oss :)
Här är en bild på min mage hur den ser ut nu i vecka 31. Dock tycker jag att denna vecka har gått söligt, men jag njuter så mycket jag kan. Nu är det bara 68 dagar/9 veckor kvar tills våran ängel är beräknad att komma. Man kan inte göra annat än att längta!!!!



Kommentarer
Juksela , 16 år & blivande mamma

fin blogg

2011-08-15 @ 20:04:22 | http://bejbiij.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!