Vilken jävla idiot

.. Rätt ut sagt om man får säga så här i bloggen. Jag min syster och min pappa var och handlade pizza så kom det in största jävla idioten och börja skrika o kräva att han skulle ha rabatt på en pomme tallrik som kostar 35, han tjaffsade om att han ville ha den gör 20 kr? hallå det är 15 kr mer..? Han stog och sa är vi inte bröder? Inte nog med det han stog och skrek fyfan vad jag hatar araber och turkar hit och dit, sen var det två tjejer med sin mamma han går fram till tjejerna och säger ni ser ut som kineser, kommer ni från kina eller så stog han där och as garvade ..  ( hon svarade nej vi är från vietnam faktiskt ) så stog han och skrek ÄR DET OKEJ OM JAG DRAR AMFETAMIN ELLER? sen kom han fram till mig och börja taffsa på mig då  min syster putta bort honom, han tog sitt huve mot min hals och han luktade alkohol men jag puttade bort honom, så stog jag där i varv 180 hade sån adrenalin kick. Han var även på min syster och min pappa och resten i pizzerian. Vilken jävla idiot! Vart fan är respekten? blir så trött på sånna idioter...


Aja vi drog direkt efter våran pizza kom.. Vi har precis ätit och njutit utav våran middag här hemma i lugn och ro. Ska snart hoppa in i duschen, får se om min älskling kommer förbi annars blir det att lägga sig rätt skapligt ikväll. Eftersom min syster ska åka till sin kille senare och min lillasyster är hos mamma så jag blir ensam ikväll isf. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare! :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!