Update

Igår var jag i haga och kollade på när min lillasyster spelade bowling, efter det så skjussade pappa mig till hageby där jag mötte min älskling sedan gick vi vidare till min kära vän Juan, vi åkte och beställde pizza som Juan tjockis åt. Vid 11 tiden drog jag hem. Det var en utav mina bästa dagar, men mot slutet blev allt fuckt up :( .. men det är löst nu iallafall ..

Idag var jag i skolan och jobbade engelska hela dagen fram till klockan 1 fast jag slutade vid 10-11 tiden. Kändes skönt att jobba av mig lite, får se vad jag ska göra idag .. Hörs senare!



Kommentarer
anonym

kan du lägga upp en video eller någonting på dig när du dansar magdans eller någonting annat?

kram anonym

2011-01-17 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!