Trött

Nej älskling kom inte hit idag, efter filmen så somnade jag en timma, sen vaknade jag somnade om vaknade somna om, tillslut väckte pappa mig för vi skulle äta, så ingen älskling hos mig idag, han mådde inte bra stackars krya på dig hjärtat :( .. Jag är faktiskt riktigt trött skulle kunna sova hela lovet tills skolan börjar.. aja min syster kommer hem idag wihuu slipper jag vara ensam om dagarna haha. Ska se på tv med pappa och lillasyster och invänta min äldre syster som kommer om en timma ungefär, kan hända att jag somnar, däckar jag så däckar jag, vi hörs imorgon vilket fall som helst! hej på er..
Ingenting är starkare än kärleken! Jag älskar dig bebis <3
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
stina

åh vad jag saknar dig!!! :( men är så glad över att du har hittat någon gumman. love u..

2011-01-08 @ 03:34:09 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!