Tidsfördriv

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Linda Monica Caroliné Dehlin
02. Ålder: 16 
03. Vart bor du: Norrköping
04. Bor tillsammans med: Pappa och två systrar
05. Husdjur: inga
06. Färg på ditt hus: Typ brunt?

07. När är du född: 16 september 1994

08. Klass: IV3
09. Vilket år tar du studenten: 2014?

10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: 18:00
12. När ska du sova: Ikväll om jag lyckas
13. Duschat idag: Nae 
14. Kramat någon idag: Nae

15. Pussat någon idag: Nae
16. Vad har du ätit idag: En macka och ett glas saft
17. Dagens klädsel: Stor tröja och  morgonrock
18. Dagens smink: Inget smink

19. Dagens sötnos: Min älskling

20. Dagens roligaste: Min syster och hennes kille

21. Har du många vänner: Man kan väl inte ha för många?

22. Hur många har du kysst: Haha inte en aning .. 
23. Vem kramade du senast: Alexandra tror jag

24. Vem saknar du: Min älskling

25. Hur många har varit otrogna mot dig: En tror jag 
27. Har du pojk-/flickvän: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: Harri tror jag 
29. Vad stod det i ditt senaste sms: " Jag ska sova fet ont i huvet, godnatt älskar dig bäbi :* <3 "

 

FAVORIT:

31. Film: Massa

32. Låt: Vybz kartel - Marie
33. Mat: Mc, Pizza, Tacos

34. Dryck: Cola
35. Färg: Alla

36. Tv-serie: Oc

37. Stad: Norrköping såklaaart
38. Land: Turkiet
39. Ämne i skolan: Dans
40. Tv program: Inget


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Min älskling

42. Personen du pussade: Min älskling

43. Gången du spydde: Lääänge sen

44. Gången du grät: Inte så länge sen .. någon dag sen bara

45. Pizzan du åt: Någon dag sen hihi

46. Gången du var i Göteborg: Läänge sen

47. Gången du var i Stockholm: Förra sommaren tror jag
48. Gången du duschade: Igårkväll
49. Gången du sov: För en halvtimme sedan 
50. Personen som såg dig gråta: Gråter inte offentligt så ingen

51. Svart eller vitt: Svart 
52. Hund eller katt: Katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda

54. Tvspel eller datorspel: Datorspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Pussas och kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Lunarstrom hähä
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Hmmm .. båda 
60. Har du svart hår eller blondt: Mörk brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Grön/bruna

62. Choklad eller lakrits: Choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda 
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Dom närmaste

71. Personer du hatar: En bara, sen ogillar jag en hel del

72. Pojk-/flickvänner du haft: Vet inte .. 1 -2 seriöst iallafall
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Hm inte en aniing

74. Glassar du ätit på en dag: Det vet jag inte heller haha
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Ingen haha

76. Gånger du haft minnesluckor: Varje dag minst 3 gånger per dag haha
77. Gånger du varit hög: -

78. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit: 3

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min älskling
81. Träffade du senast: Alexandra

82. Sjöng du senast för: Min syster och hennes kille
83. Hade du senast en msn-konversation med: Min älskling
84. Spelade du tvspel med senast: Spelar inte tv spel så ofta, men isf mina syskon
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min älskling!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Nämner inga namn här hähä

87. Förtjänar att dö: Ingen förtjänar att dö.

88. Är söt: Min älskling såklart
89. Vill du sova jämte inatt: Min älskling ..

 

VAD:
90. Gör dig glad: Min älskling

91. Gör dig ledsen: Svek

92. Vill du helst göra nu: Träffa min älskling
93. Önskar du att du slapp göra: Gå till skolan

94. Vill du ha nu: Älskling framför mig

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En bra dag!

96. Längtar du till: Sommarlov

97. Tycker du om dina betyg: Vet inte hur dom ser ut haha 
98. Ångrar du i ditt liv: Massor
99. Är det bästa som hänt dig: Just nu, min älskling! 

100. Hur mycket är klockan: 18:43




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!